Hodding Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvilke type hansker bruker du når det begynner å bli høst og kvikksølvet nærmer seg blåfargen? Har sett på en del langrennshansker, men vet ikke hvor ideelle de er når det gjelder tur i skog og fjell når det kommer til slitasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langbein Rise Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg har brukt Haglöfs Regulus Glove noen sesonger nå. De har vindstopper menbran og nubuk-skin i håndflaten. For meg funker de bra i vind ned til -10°C så lenge jeg er i aktivitet. Har brukt de på skiturer, fotturer, klyving, dvs temmelig røff bruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lph Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hvis det bare er kjølig bruker jeg skihansker, for det har jeg liggende uansett. Men hvis det er regn, eller bare litt fuktig i lufta! bør jeg ha ullvantene mine, ellers blir jeg grinete. Dårlig mtp slitasje, men skal jeg bakse noe særlig tar jeg vindvotter over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thrill Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Til kulde er ullvottar best, handskar førar til kvite fingrar i den strammaste kulden og iallefall i kombinasjon med fukt. Så gå for vottar, dei held varmen også når dei er fuktige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.