Gå til innhold
  • Bli medlem

Turvenn(er) søkes - Over Hardangervidda påsken 2015


Anbefalte innlegg

Jeg søker en turpartner, eller flere, til mitt lille prosjekt for påsken 2015 - krysse Hardangervidda på ski.

Jeg er en jusstudent på 24 år med en stor lidenskap for jakt og friluftsliv. For å prøve noe nytt, utfordre meg selv og ikke minst for å slukke tørsten etter en ekspedisjonsaktig opplevelse, ønsker jeg å legge ut på denne turen. Selv har jeg lite erfaring med slike turer. Derfor kunne jeg tenke meg noen "turkamerater" (ment å være kjønnsnøytralt) som søker en slik opplevelse og som har noen av de samme forutsetningene.

Årsaken til at jeg søker turfølge her inne er dels at mine nærmeste venner setter mer pris på korte raske turer i kondomdress, og dels at det alltid er gøy å bli kjent med nye mennesker.

Er du interessert nye bekjentskaper, send meg gjerne en mail hvor du forteller litt om deg selv, dine forutsetninger, dine erfaring og hva du ønsker å få ut av en sånn tur.

Kanskje vi blir to eller fler som ender opp med å planlegge, trene, teste utstyr og til slutt dra på tur sammen.

Min e-post er: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.