Gjest Heidi Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Dagbladet med ref. til Romerikes blad kan rapportere at Torun (57) syklet på to elger: http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/09/08/442727.html Det er jo en tragikomisk situasjon, MEN det jeg lurer mest på er: Hvordan klarte hun å få munnen full av elghår? Alle som sykler litt vet jo at det er best å holde kjeften lukket, hvis ikke blir det masse fluer og mygg på fortenna. Men elg....den var ny!!! He-he Heidi Siter
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Enig. Greit å holde munnen igjen når man sykler slik at man ikke får ælj i kjeften. Ulv i giret er også et problem på denne årstiden. Siter
lph Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Sitat Ulv i giret er også et problem på denne årstiden. Den skal jeg bruke neste gang jeg får trøbbel med sykkelen. Trille inn på Sørensen og: "Neeeei, jeg tror jeg må ha fått litt ulv i giret, gitt." Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.