ekorn Skrevet 5. januar 2014 Skrevet 5. januar 2014 Hei, jeg er tidligere eier av et Bergans Cho Oyo telt. Da teltet mitt er forsvunnet er jeg nå på utkikk etter et nytt. Er det noen som vet noe om hvor jeg evt kan få tak i et? Outlet, utenlandsk webshop osv osv. Setter pris på om noen har et tips. Har selfølgelig hørt med bergans direkte. Vet det finnes alternativer men er på utkikk etter dette teltet spesifikt. Håper noen kan hjelpe. Takk Siter
Dag G - Evje Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Min dypeste medfølelse. Ingen ting hadde smertet mer enn et slikt tap fra utstyrsboden !! Siter
Vandrefanten Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Hvis du ikke får tak i det Bergans teltet så har rab to modeller som er nokså like. http://www.ebay.com/itm/Rab-Latok-Ultra-Mk1-Lite-2-Personen-Zelt-4-Corner-Spannleine-Anschlusse-/251395642548?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3a885914b4 Siter
raggsokk Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Har hørt veldig mye bra om dette teltet, skjønner ikke hvorfor Bergans har tatt det ut av produksjon? Siter
Dag G - Evje Skrevet 7. januar 2014 Skrevet 7. januar 2014 Raggsokk skrev: Har hørt veldig mye bra om dette teltet, skjønner ikke hvorfor Bergans har tatt det ut av produksjon? Teltet er vel litt for sært for hvermannsen. Passer vel best for en person som overnatter alene på fjell. Kanskje ikke så stort kundegrunnlag. Synd, for det er et kjempe telt. Og to i det går greit dersom bagasjen kan stå ute. 1 Siter
goorf Skrevet 7. januar 2014 Skrevet 7. januar 2014 Hva med Helsport sitt telt? Jeg har ikke brukt noen av de som nevnes, men dem kunne jo se like ut ved første øyekast Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.