Dal-z Skrevet 4. januar 2014 Skrevet 4. januar 2014 Hei Er det noen som har noen gode tips til plasser man kan gå tur i dette været, gjerne noen lave nuter/topper. (I Sandnes henholdsvis nærtliggende områder.) Jeg var ute på tur med guttane mine (tvillinger på 4 år) på onsdag og da var det så vått i marka/fjellet rundt Sviland at det ikke var mulig å komme seg noen plass på skikkelig vis. (Men vi fant oss en stors tein hvor vi fikk laga oss pannekaker og varm kako på primusen i vertfall.) Så om noen vet om noen plasser som ikke blir så gjørmete så er jeg glad for tipsene. Siter
hansjo Skrevet 4. januar 2014 Skrevet 4. januar 2014 Hvis været er vanskelig så er førstevalget i Sandnes Dale- Lifjell området. Det er nok av bekker, pytter, vann og sorpe, men vinden er vanligvis ikke et problem. 1 Siter
Oddbjørn Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Ikke turtips, men ihvertfall hvordan takle gjørma bedre: http://www.xn--trrebarn-54a.no/barnevader.html Siter
Fjogge Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Storaberget og Grindavatnet ved Hogstad kan være et alternativt 1 Siter
paalm Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 For fireåringer bør vel kanskje Dalsnuten være et godt alternativ? Turen er passe lett og utsikten på toppen er flott. God tur! Siter
Fiskern Skrevet 8. januar 2014 Skrevet 8. januar 2014 Også turen til Vårlivarden holder seg bra det meste av strekningen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.