Gå til innhold
  • Bli medlem

nye sko - Alfa Walk King


REJOHN

Anbefalte innlegg

Det er et par tråder om bruk og gjenbruk. Som en liten Kommentar kan jeg opplyse hva som skjedde i morges.
For en tid tilbake kjøpte jeg et nytt par Alfa Walk King. De var på tilbud (1700.-) Et godt kjøp, og en kjekk ting og ha. Nå var tiden - og anledningen til å ta skoene i bruk, kommet.
Dagens tur ville bli kort og gå ikke langt fra dørstokken. En ypperlig mulighet til å gå inn nye sko.
Det tok lit tid å grave seg ned i utstyrshaugen. Og til min overraskelse dukket det ikke opp bare et par ubrukte sko, men 3  –  tre.
Og hva pokker gjør jeg nå. Jeg vil antakelig være nærmere 75  før det siste paret er slitt ut….
Hukommelsen blir IKKE bedre med årene, så jeg kan jo bare glemme noen av skoparene og kjøpe flere…….

post-1073-0-61266600-1388587923_thumb.jp

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Walk King er fine støvler :) Du kan jo prøvekjøre alle tre og finne ut hvilken som sitter best på foten, for så legge de andre til salgs på forumet :) Eller spare dem til den første blir slitt og henge opp gul lapp på døra til utstyrsboden med "Husk: Jeg har nok skotøy".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walk King er fine støvler :) Du kan jo prøvekjøre alle tre og finne ut hvilken som sitter best på foten, for så legge de andre til salgs på forumet :) Eller spare dem til den første blir slitt og henge opp gul lapp på døra til utstyrsboden med "Husk: Jeg har nok skotøy".

Gul lapp er så avgjort en mulighet, men den må antakelig settes på nesa for å  virke  -  eller ta med døra hver gang jeg er i en sportsbutikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.