Yokon Skrevet 30. desember 2013 Skrevet 30. desember 2013 Enkelte ting fortjener hederlig omtale. Har hatt en nokia 808 i ca 1 år og som fototelefon så slutter ikke denne lille saken og imponere. Hva Carl zeiss har gjort med optiken er på grense til magi i forhold til mine to kompaktkamera som riktignok er 4 -5 år. Hovedforskjellen her er følsomheten for detaljer i bildet,ikke minst på lys og farge, noe som nesten blir flottere og mer metta enn virkligheten. Innstillinger i kreativ modus gir stort rom for manuell fotografering og ikke minst prøving og feiling,,, Krona på verket er det utskiftbare batteriet, med to batterier kan jeg ta så mange bilder jeg vil på en skautur med overnatting. . Siter
Chalshus Skrevet 30. desember 2013 Skrevet 30. desember 2013 Kanskje du bør følge opp med noen bilder? Siter
Yokon Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Skrevet 30. desember 2013 Tar deg på ordet.Tulipanene til kona,,, 1 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 30. desember 2013 Skrevet 30. desember 2013 Vis gjerne bilder fra skauturen med overnatting også. Spent på bilder i dårlig belysning Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.