Trine RS Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg sliter med en psoriasisform inni håndflatene som gjør at jeg begynner å kjenne begrensninger i klatreaktiviteten innendørs. Trenger hansker som skåner hendene og i tilleg gir godt grep om tauet. Hva kjøper jeg, og hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gal Krokfot Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 http://www.europris.no/kunder/europris/euro.nsf/pages/produkt?open&gruppeid=G0202&artnr=142811&qm=sym,3,4,0,0,0 Veit enkelte brukar desse utandørs. Kan være verdt eit forsøk. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine RS Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Var og kjøpte et par på ute butikken idag. Skulle være til sikring, synes de er tykke, mistet litt følelsen på tauet. Kanskje jeg bør gi Europris et forsøk også, takk for tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronny Bakken Håskjold Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Edelrid har noen fine hansker som ikke er så tykke men de er slitesterke. men tror du må bestille de fra tyskland. http://www.edelrid.de/Edelrid/Sports/Bekleidung/Work-Glove-open-snow.html Har disse selv men bruker de kun til sikring. men de er gode og relativt følsomme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine RS Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Takk, får se om det blir et alternativ. Skal prøve ut et par billige arbeidshansker, de er ihvertfall tynne. Synes disse ser litt tykke ut også, nesten som de jeg kjøpte først, men bildet lyver muligens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullsokk Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Monter, Lunna, FK, (noen i allefall) har noen helt tynne myke skinnhansker, som sitter smurt på hånda. Billige og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine RS Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 takk igjen bra de er billige, for de første kostet flesk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hva med seilerhansker? http://www.maritimfritid.no/category.html/hansker Da har du fingertuppene fri og polstring der det trengs for å behandle tauverk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian865 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Inser at tråden er litt gammel, men vil bare nevne at jeg tenker at forsvarets stridshansker uten foring kunne passet bra til dette. De sitter tett, er kun ett lags og ikke veldig elastiske, slik at de ikke vil strekke seg og skli av grepene. Som hansker er de helt forferdelige, men tror at det kunne passet bra til akkurat dette formålet. Ser for meg at det finnes på utsalgssteder for forsvarsutstyr på enten nett eller i nærheten av en militærbase(?). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine RS Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 Takk for nok et tips Har ikke fått klatret siden januar, og fikk aldri testet de billighanskene mine heller. Får prøve de først, og så evt teste seilerhansker eller forsvarshansker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skee Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Montørhansker i skinn, fåes i de fleste jernvarehandler + Biltema ++. Eller synes du de blir for tykke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine RS Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 Montørhansker i skinn, fåes i de fleste jernvarehandler + Biltema ++. Eller synes du de blir for tykke? Må evt sjekke. De jeg kjøpte i skinn på utebutikken er for tykke, synes ikke jeg har ordentlig grep om tauet med de. Takk for nok et tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espensa42 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg har brukt Black Diamond Crag hansker og syns de er veldig gode. Har dog brukt dem til enkel klyving ifm. toppturer, og ikke tauhåndtering. Men det er jo det de er ment for. http://www.sportsnett.no/s/p.aspx?pid=3717&cid=1084 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsdx Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hva med hansker til stisykling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrik.S Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Granquist int-ops hansker eller Guide 57 ville vært mine valg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine RS Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg har brukt Black Diamond Crag hansker og syns de er veldig gode. Har dog brukt dem til enkel klyving ifm. toppturer, og ikke tauhåndtering. Men det er jo det de er ment for. http://www.sportsnett.no/s/p.aspx?pid=3717&cid=1084 De så bra ut! Hva med hansker til stisykling? Hah, supert forslag! Ser tynne ut, og så får jeg fingrene fri, trenger bare å beskytte selve hånda inni, ikke fingrene Takk! Granquist int-ops hansker eller Guide 57 ville vært mine valg. De ligner veldig på de første jeg kjøpte, bare at mine er uten fingre. Synes de er for tykke, får ikke ordentlig grep om tauet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.