Per Olaf Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Jeg vurderer å anskaffe en Bergans Helium 55 l. Egenvekt på denne sekken 12 kun 1,1 kg. Er det noen som har erfaring med denne? Evnt Bergans Alpin Guide 50 l? Siter
Fjellgeita Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Jeg vurderer å anskaffe en Bergans Helium 55 l. Egenvekt på denne sekken 12 kun 1,1 kg. Er det noen som har erfaring med denne? Evnt Bergans Alpin Guide 50 l? Hele 55l til en dagstursekk? Det var en stor dagstursekk etter min mening 1 Siter
jarle Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 alpine guide 50l er en finfin sekk, hvis du skal bære mye på dagstur, eller lite på lenger tur,,,, brukte min på vidda i sommer, og det gikk helt fint selv med 18kg totalvekt (ikkje spør...)! hoftebeltet er vinklet slik at det sitter godt selv på meg, som egentlig ikkje buler noe særlig ut ved hofta... strammestroppene i siden er lagt opp slik at du kan ta en fra hver side av sekken og stramme over hele greia,,, hvis du skjønner,,, ganske hendig innimellom! Siter
larka Skrevet 8. juli 2019 Skrevet 8. juli 2019 Har denne sekken og brukte den på en firedagerstur i Flensmarka nylig. Veldig fornøyd og kan gi sekken de beste skussmål. Husk regntrekk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.