Gå til innhold
  • Bli medlem

Vanntett klokke

Lars

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en Suunto Vector et par år, og var veldig glad i denne. Men, den ble jo slitt, og til slutt drukna den (slet av den ene plastkoppen over trykk-knappen).

I sommer bestilte jeg en Suunto Observer i titan fra USA (koster ca 3000 der, og 6000 her - hva er det med dette landet???). Jeg padler jo en del, og det tok 3 dager før den dugget og høydemåler og barometer gikk bananas. Sendte den tilbake, og har fått igjen pengene...

Men, jeg har behov for klokke! Den bør altså ha høydemåler, barometer og kompass. Er det noen som kan anbefale noe som er garantert VANNTETT da? Som sagt har jeg vært glad i Suunto sin serie, men ble VELDIG skuffet da flaggskipet tålte så lite...

-lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo mere mikkmakk og dilldall det er på klokkene, jo mindre tåler de ..... det enkleste er som oftest det beste!!!

Selv bruker jeg Citizen Dykkerur til både padling, bading og tildl. litt Windsurfing. Denne klokken har jeg brukt i ca. 20 år - uten noen problemer av noe slag ;):?

Den har ikke dybdemåler (har drevet endel med dykking, og brukte eget konsoll til dette), og selvsagt heller ikke høydemåler. Den har imidl. både tidsmåler for bunntid og dato! Alt funker utmerket enda .....

Mitt råd er derfor: Kjøp trygt og enkelt!

Rune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.