+Grimner Skrevet 26. desember 2013 Skrevet 26. desember 2013 Ullnetting fra Aclima her også. Fikk en liten tur i regnet i dag. Virker så langt fin. "Den 12. mann" som vil styrke lattermusklene i løpet av romjulen. Siter
uppis Skrevet 26. desember 2013 Skrevet 26. desember 2013 Jeg fikk "Oslos nære villmark". Etter å ha lest om første tur er lysten på å komme meg ut relativt stor... Siter
atari Skrevet 26. desember 2013 Skrevet 26. desember 2013 Mye flott folk får til jul da gitt! Jeg fikk spekepølser og rødvin på plastflasker. Glimrende spør du meg! Snart tomt allerede! Glemte å si at jeg fikk rødvin og akevitt også! Siter
Molok Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Her ble det et etterlengtet Exped Downmat UL 9 LW, så nå klør det etter å komme seg ut på tur igjen, med muligheter til god nattesøvn på myk seng Siter
+Miamaria Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Her var det mye turgreier, men lite ullklær faktisk. Fjellreven ullgenser, men ingenting Aclima, Devold e.l. ullundertøy faktisk. Det må være første året på lenge! Kanskje jeg rett og slett har nok nå… - Masse tursjokolade, vanntett kart, kartmappe, kompass, turkniv, to bøker om denslags foto, padlebok, div. padleting. Og selv ordnet jeg meg nytt turbestikk i romjulsgave! Veldig fornøyd. Siter
Tor Magnus Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Jeg hadde visst vært snill, for julenissen kom med både Jetboil og nye skivotter. Siter
Geenie Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Gopro Hero 3+ Black Edition Ser frem til å teste det til lands og til vanns. Siter
eborge Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Bergans myrull jakke, penn fathom 25 lw, og noen ortntli pene lommekniver til meg og fruen:) Siter
Martin HJ Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Fikk truger av samboer, langrennsklær av svigers og tarp av dere Nå kan snøen bare komme ! 1 Siter
Abnorm Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Fikk en Acapulka Expedition Tour 135, så nå blir det tur over vidda. (NB. denne fikk ikke plass under juletreet) Fikk også Åsnes Polar Expedition 2-delt (Staver), Western Mountaineering expedition booties (tøfler) og Outdoor Research Expedition Crocodiles (Drikkeflaske) 1 Siter
REs Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Skrevet 28. desember 2013 Det ble ikke den boken jeg hadde ønsket meg, Den var visst utsolgt fra forlaget. (Men jeg er fortsatt på utkikk etter den hvis det skulle dukke opp et eksemplar et eller annet sted.) Men denne var et greit alternativ: Stå i stein. Brudled, likkviler, varp og andre steinsetjingar på Agder og i Rogaland 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.