Dag G - Evje Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Første jul uten snø her på Evje siden år 2000, desverre. Det lille som har ligget her forsvant nå med flere varmegrader og styrtregn. Når broa mi over Bobekk forsvinner under vann er det 5 års flom. God Jul, med håp om bedring............ Tatt fra sovværelsevinduet: 24.12.13 @ 14:00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+rayun Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Grønt, godt med regn i kastene fra syd her i bygda og, men vi har jo hatt det før og da har snøen kommet i første halvdel av januar. Måtte det bli sånn denne vinteren også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HegeJohnsen Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Blå himmel, sol, 10 timers dagslys og i skrivende stund omlag 25 varmegrader. Savner ikke norsk jul ett sekund! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Sør-Øst kuling/storm og regn i dag. Sjelden kombinasjon. Fint vær å være inne i. Obligatorisk tur til kirkegården i dag. Merkelig så høy dørstokken blir når pinnekjøtt skal fordøyes og ovnen er varm har vært her og alle ble glade. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddbjørn Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Stormflo i Åna-Sira kombinert med mye vann i elva, men heldigvis tørt og godt i stua Mer bekymret for om jeg kommer meg over vidda i morgen. Meldt oppmot liten storm på de høyeste toppene midt på dagen, forhåpentligvis skal det roe seg mot kvelden om værmeldingen stemmer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2013 Stormflo i Åna-Sira kombinert med mye vann i elva, men heldigvis tørt og godt i stua Mer bekymret for om jeg kommer meg over vidda i morgen. Meldt oppmot liten storm på de høyeste toppene midt på dagen, forhåpentligvis skal det roe seg mot kvelden om værmeldingen stemmer. Noe vind før en viddetur kan være bra så får snøen satt seg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rolf_E Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Blåsevær med opptil 11m/s og regn på 900m i Øyer. Skareføre i desember 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsdx Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Tilbringer julen på Sør-Vestlandet. Det blåser fortsatt friskt. For en østlending mest artig og flotte omgivelser, selv om det er mer kulturlandskap enn fri natur. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GBS Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 vi har snø i trøndelag 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine RS Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg definerer den snøen som is Hufsa her er det klin umulig å gå i marka uten fare for benbrudd. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imp Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hehe Hufsa...heldig altså, bare å spenne på seg skia og stå ned Her er det grønt. Istedenfor å irritere oss over manglende snø, setter vi pris på at vi kan sykle og gå på tur. Det er i det minste ikke hålke! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemor Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Her er det snø nok! Det har vært kuling og snødrev siden jeg kom hjem på lillejulaften, men i dag er det lite vind og gløtt av sol. Gikk et par timer opp mot Snaueggi på skia i formiddag med Axi og Brime, engelsksetterne til pappa, hvor rypa fremdeles lå i flokker i dokka og vierkjerra etter uveret de siste dagene. Nydelig, aleine med hundene her oppe i forhold til byen hvor jeg jobber og bor ellers. For dere som har julenye truger og ski er altså Vest-Telemark stedet God juletid videre til alle! Cathrine Ulvemor PS! Har du fått ny snøscooter til jul, er det eleeeeendig føre, det er ikke engang no vits i å prøve her i mine trakter 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eirikw Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Flott skiføre på Vegglifjell i dag. EirikW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.