Gå til innhold
  • Bli medlem

Tre naturlige ønsker for 2014:


Dag G - Evje

Anbefalte innlegg

Annonse
1: Godt turvær ☆ 2: At regjeringa tar til vett angående tilnærming til frislipp av snøskooterkjøring ♥ 3: Rovdyrene får sin naturlige plass i naturen ★
Jeg er helt enig i dine 3 ønsker :-) Slenger på : En god vinter med snø og stabile værforhold. Dessuten satser jeg på mange gode turopplevelser, men det er vell en gave som er litt opp til en selv og noe man må arbeide litt for God jul :-)
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Godt turvær ☆

2: At regjeringa tar til vett angående tilnærming til frislipp av snøskooterkjøring ♥

3: Rovdyrene får sin naturlige plass i naturen ★

Må si meg helt enig her. Slenger i tillegg på et ønske om at det ikke blir gitt konsesjon for vindmøller på Brungfjellet, Trondheims nærmeste "villmark"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. At beinoperasjonen på Ullevål blir såpass at sommeren 2014 kan nyttes som normalt.

2. At skuterfantastene får på kjeften, både til lands og til vanns.

3. At Det norske folk slutter å bekymre seg for alskens dommedagsprofetier og nyter den vakre naturen vi har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Enig med Dag G, særlig pkt 2 om de blåblås planlagte frislipp (les: villmannskjøring) med snøskuter i nære og fjerne friområder. Får håpe at friluftsorganisasjonene og Stortingets kontrollkomite greier å stoppe dumhetene.

Fortsatt God Jul og også Godt Nytt År til alle på FF

 

Brage   

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.