knutis Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 http://friflyt.no/Generelt/Norsk-truge-vinner-internasjonal-pris/Norsk-truge-vinner-pris Ser interessant ut, men prisen på 3500 var litt drøy etter min smak. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandrefalk Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Ja, men den kommer jo beleilig for den som tru(ge)r på julenissen?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arcticboots Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Spennende konsept, men det inntrykket jeg fikk utfra videoen virket trugen veldig "myk" i hele lengden samt at bindingene så ut som noe billig billig web/plast. Og om prisen virkelig er 3,500 for et par så er det drøyt. Ønsker dem uansett lykke til og ikke minst viser dem i djup nok snø og hard skare, i skog og oppe på fjellet video ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sig Man Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Første feilen jeg ser, er at den mangler pigger for helen, hva skjer når man går i utforbakke på isete underlag?? Har mere trua på "tubbs"-truger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.