Populært innlegg apetor Skrevet 16. desember 2013 Populært innlegg Skrevet 16. desember 2013 Videorapport fra badetur til Stusserudvannet i awesome Kodal i Andebu, Vestfold, 8. desember i år, turen ble foretatt med bil: Vis rapporten i Turkartet Vis større kart 11 Siter
Kjell Iver Skrevet 16. desember 2013 Skrevet 16. desember 2013 Enda en knallbra film som helt sikkeret må bli en klassiker på youtube! Måtte vel bruke ispigger for å komme opp av sørpen der? 1 Siter
apetor Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Skrevet 18. desember 2013 Brukte ikke ispigger, svømte mot land, hvis isen hadde knekt hele veien hadde jeg likevel kommet opp. Den type is er ikke så glatt, stålis er imidlertid ekstremt glatt, det kommer i tillegg vann fra hullet man har laget når man går igjennom. Til vanlig bruker jeg alltid ispigger. 2 Siter
Stonis Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Kommer det ny fjellfilm fra deg no fremover da apetor Synest dei du har på youtube er knallbra 1 Siter
Helge.R Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Må`ke du skremme all småørreten da apetor:-).... Kongefilm som alltid. Keepèm comming... 1 Siter
Martin HJ Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Må også si de fjellfilmene du har er godsaker 1 Siter
apetor Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Skrevet 18. desember 2013 Kommer det ny fjellfilm fra deg no fremover da apetor Synest dei du har på youtube er knallbra Var på Storen i sommer med en kompis, filmet litt, mulig det blir en video. 2 Siter
+ost Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Når jeg ser at det er et nytt innlegg fra deg, @apetor, drar jeg må smilebåndet med en gang. Da vet jeg at kontordøra må stenges så latteren kan flyte fritt. Herlig med en til. Gleder meg til Storen-film! 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.