JÅbikja/løssnø Skrevet 15. desember 2013 Skrevet 15. desember 2013 HEI.kaldt og blødt de fleste steder nå! så vil med dette starte en tråd der vi kan legge inn bilder med gode minner sommeren 2013 trenger ingen turrapport kanskje når og vor om du ønsker dere kan gjerne legge inn flere ganger etter vert som man finner igjen bilder som gir gode minner og vil dele bildene.HÅPER OGSÅ NOEN VIL STARTE EN TRÅD VINTER 2012-2013 3 Siter
HannKatta Skrevet 15. desember 2013 Skrevet 15. desember 2013 Flotte bilder. Kjenner jeg blir reiselysten. Siter
tronn Skrevet 15. desember 2013 Skrevet 15. desember 2013 Husker spesielt godt en flott tur rundt Hardangerjøkulen: Og Rjukan - Dyranut. Gaustatoppen forsvinner bak meg: Også har jeg hatt uendelig mange flotte turer under åpen himmel i Oslomarka, men det har stort sett vært utpå høsten. Fra kanotreff: 4 Siter
Bare Friluftsliv Skrevet 15. desember 2013 Skrevet 15. desember 2013 Noen gode minner fra 2013. Snåsa er en fin plass! Mvh Bengt Are 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.