SRM Skrevet 14. desember 2013 Skrevet 14. desember 2013 Hei Er det noen som har erfaring med denne buksen, og til hviken bruk er den eventuelt brukt? Takknemlig for svar. Mvh SRM Siter
SRM Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Skrevet 15. desember 2013 Om ikke det er noen som har erfaring med den, er det vel kanskje noen som har en formening eller to? Her er buksa: http://www.roughgear.co.uk/p-121-haglofs-couloir-ii-pant.aspx Mvh SRM Siter
KarlE Skrevet 16. desember 2013 Skrevet 16. desember 2013 Hei Har samme bukse uten romertall, men vet ikke hva som er annerledes på II og nå III modellen. Dette er hvertfall den buksa jeg selv bruker vinterstid. Isolerer bedre enn tynne skallbukser, men må likevel ha noe under når det er kaldt nok. Ikke samme plastikk følelsen som vanlige skallbukser. Om jeg skal nevne noen minus, så må det være luftingen som kun er ca 25 cm på låret. Kan bli noe varmt på vårskiturer. Sjekk også målene på buksen. Jeg bruker vanligvis størrelse L, men på denne måtte jeg opp på XL. Siter
SRM Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Skrevet 17. desember 2013 Ok, takk for svvar KarlE. Det er nok litt for sent for meg å velge eller ikke velge. Denne har allerede blitt kjøpt til meg, men jeg har ikke kommet "hjem" slik at jeg har fått sett/testet den enda. Du virker da i det minste til å være fornøyd med din, og det er jo en bra start så får jeg håpe jeg også blir fornøyd (noe jeg antar jeg blir siden jeg ikke er veldig utstyrsfokusert eller bortskjemt i utstyrsveien tidligere). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.