Gå til innhold
  • Bli medlem

10 gode grunner til at alaska husky er bedre enn snøskuter.


Balle

Anbefalte innlegg

Annonse

Helt herlig :)

Du glemte å nevne prisfordelen, Balle! 

Man får jo et helt kobbel med trivelige AH`er for prisen av en brukt, sur og dårlig SS :)

Tja,du får en bra scooter for prisen på et kobbel med huskyer om det ikke er bastarder da.Min NEG krever mer stell og tilsyn enn min til årskomne scooter.Scootern kan jeg fint la være alene,men hunden må ha mat og lufting hver dag. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig sikker på at en AH slipper ut eksos, på lik linje med eiern ;)

Edit: Og det uten katalysator! Fysj og fy!

:D

Hehe. Man unngår mesteparten ved bruk av riktig fòr, til dyret altså. Når det gjelder eieren, er det nok verre :???:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja,du får en bra scooter for prisen på et kobbel med huskyer om det ikke er bastarder da.Min NEG krever mer stell og tilsyn enn min til årskomne scooter.Scootern kan jeg fint la være alene,men hunden må ha mat og lufting hver dag. :-P

Alle alaska huskier er bastarder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei

og ha med seg en ah på scooter er heller ikke dumt, fyren på bildet var hyggelig selskap og varslet dårlig is

har du flere berger de også scooteren ved fast kjøring og havari

en kamerat brukte ett oppsett med skidoo tundra(liten og lett scooter)med en tung slodd bak og 16 AH foran, hundetrening og løype preparering i ett ikke og sto han fast heller.

post-8614-0-00396400-1388099893_thumb.jp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.