Gå til innhold
  • Bli medlem

OT: I natt...


Tom

Anbefalte innlegg

Jeg hadde mareritt i natt. Jeg drømte at jeg var på Storen sammen med Morten, Nils og noen andre fra forum. Det gikk fint innover breen osv., men så begynte klatringen. Til tross for at jeg er urutinert i gamet ga de andre meg altfor mye ansvar, og ingen gadd å påse at jeg sørget for skikkelig sikring. Alt skulle gå så fort.

Morten skulle gå en taulengde mens jeg sikret. Jeg hadde glemt å stramme tauet, og Morten falt laangt ned i et juv. Utrolig nok kom han opp igjen ved å dra seg opp etter tauet. Etter dette bestemte Morten seg for å drepe meg. Ved neste taulengde skulle han sørge for at jeg falt ned. Han slang også mye dritt til dama mi, og Julia og de andre samtykket i dette.

Siden jeg nå var i livsfare valgte jeg å returnere alene uten sikring før Morten rakk å dytte meg utfor. Valget sto mellom det og døden. Heldigvis klarte jeg å komme meg ned, men min bedre halvdel var igjen der oppe sammen med de andre, som nå hadde bestemt seg for å drepe henne. Heldigvis er hun ganske hissig og bestemt, så hun klarte å hanskes med situasjonen.

Ingen ble skadd denne dramatiske dagen, men fy faen så hissig Morten og de andre på forum er. Kommer aldri til å tørre å gå tur med dem igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Kjeft a, bonden." Mjæ, mjæ mjæ... :D:(:(

Furt eller?

Må innrømme at det stadig er like artig å fyre deg opp litt! 8)

Men jeg aktar ikke å ødelegge nattesøvnen din jeg, for det er egentlig ikke så vond ment, da vet du.

Men artig, og fristende - ja bevares! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

"Jeg drømte en natt jeg klistret tapeter

mangfoldige meter

Så våknet jeg

Sulten og gnaven

Med kosten i hånden

Og klister på maven"

Slik drømte Sundin i en av Michelets Thygesen-bøker. Kanskje ikke så fjell-relevant, men dog en drøm...Siden først drømmer er et tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.