Gå til innhold
  • Bli medlem

Har noen vært på Outdoor messen i Friedrichshafen?


Abnorm

Anbefalte innlegg

Har noen vært på Outdoor messen i Friedrichshafen (Tyskland) og kan fortelle litt om hvordan den var?

Vurderer å reise en tur neste år om noen kan anbefale messen.

 

Har vært noen ganger på Villmarksmessen på Norgesvaremesse, men denne synes jeg er kjedelig og uinspirerende.

Antagelig grunnet dårlig utvalg, omtrent de samme produktene som går igjen og lite fremvisning av innovative løsninger.

Samtidig er denne messen utelukkende rettet mot jegere eller andre kommersielle friluftsmennesker.

 

Ønsker meg en messe som jeg kan prøve produkter som er "hard to get i Norge". Norge er et lite og stereotypisk land med dårlig utvalg. Det er masse produkter jeg ønsker meg, men som ingen i Norge har på lager eller selger. Skal jeg da bestille fra utlandet, må jeg ofte gjette på størrelser osv. Hadde derfor kanskje vært ideelt å besøkt Outdoor messen i Friedrichshafen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.