pb Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 En liten rapport fra Grossglockner (høyest i Østerrike) med bilder, kan kanskje være av interesse for noen. Se http://www.ii.uib.no/~petter/mountains/3000mtn.html#grossglockner Petter Siter
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Flotte bilder og ekstremt *klar* tale Håper du har noen prosjekter jeg kan henge meg med på etterhvert... Arnt. Siter
coni Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Gratulerer med bestigningen. Hilsen Coni (fra Østerrike) som har vært på samme topp to ganger Siter
pb Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 Hei Coni, Siden du har vaært der to ganger, gikk du noen gang fra Franz-Josef Haus? Evt. hvor lenge siden, har breen blitt verre og steinsprang faren større siden da? Hadde du samme opplevelse av at folk var "pushy" istedenfor å nyte den fine toppen og samarbeide litt slik at alle kommer tryggest mulig fram? Hilsen Petter Siter
Gunnar Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Flotte bilder som gir meg lyst til å dra på tur til Østerrikes høyeste topp. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.