+Henrik Skrevet 17. desember 2013 Skrevet 17. desember 2013 Må virkelig si jeg likte bildene fra alle soveplassene der. Ser jo ut som en liten landsby med alle de hengekøyene og tarp/telt! Siter
tronn Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 For de som er interessert, så er det en artikkel i A-magasinet om turen i dag. Jeg slapp billig unna 6 Siter
Rolf_E Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Artig artikkel. Snorker vist som påhengsmotorer vi hengere. Siter
+Walle Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Hmmm Så det var altså noen av oss som gikk på en smell i reportasjen...? Siter
Rolf_E Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Kan ikke si det . At vi snorker raskt før han som ligger på bakken tilsier jo at vi ligger godt . har en elektronisk kopi av dagens lille artikkel. Kan vis ønskelig sikkert legge ut... 1 Siter
+Walle Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Kunne gjerne tenkt meg å få den tilsendt siden jeg ikke får lest artikkelen før i midten av januar når jeg kommer hjem fra jobb. Wallesside at yahoo.no Siter
Tor Magnus Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Synes det var fin artikkel jeg. Fine bilder også. Skulle gjerne sett at den var litt lenger kanskje. Blir spennende å se om vi kan se noe på brukerstatistikken etter dette. 2 Siter
Kjell Iver Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Glemte å kjøpe avisen i dag. Googlet Aftenposten og Hengekøyetreff - og jammen kom dere ikke frem: Tror kanskje det er bedre du legger ut artikkelen @_Rolf_ :santa: 4 Siter
Rolf_E Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Ja, får vel kanskje det @Kjell Iver . Får bare håpe det er ok for alle parter Kan ordne litt bedre oppløsning vis det er ønskelig 3 Siter
Kjell Iver Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 _Rolf_ skrev (På 20.12.2013 den 15.25): Ja, får vel kanskje det @Kjell Iver . Får bare håpe det er ok for alle parter Kan ordne litt bedre oppløsning vis det er ønskelig Supert. Vi har jo bidratt litt til artikkelen vi på forumet også så at vi legger ut en slik lavoppløselig versjon skulle helt sikkert være OK må jeg tro. Hvis noen reagerer får vi heller ta det bort. Syns det var en kjempefin artikkel - og den var ikke SÅ kort heller da Fine bilder var det også Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.