Miamaria Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 http://www.oslosportslager.no/produkt/mountain-equipment-snowline-dunsovepose-185-cm-7973.aspx Er det noen som har erfaring med denne? Eller evt. i hvert fall det merket? (Den ble nylig solgt til nærmere halv pris uten at det ble nevnt i røverkjøptråden. Er 6999 kanskje dyrt i utgangspunktet, eller er den ikke så bra, eller har rett og slett ingen oppdaget det?) Den så varm ut for meg etter spesifikasjonene, men jeg har nokså nøyaktig null peiling. Siter
pblind Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Kjempemerke. Jeg har en ME Glacier 1250 som holder meg varm vinteren gjennom. Temperaturanbefalingene deres stemmer ganske bra. Fjellsport har dette merket, husk 15% rabatt der. Siter
Tor Einar Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Jeg har ME Iceline, en varmere variant av denne posen. er svært fornøyd med den og andre poser fra ME. Siter
Miamaria Skrevet 26. november 2013 Forfatter Skrevet 26. november 2013 Takk, det høres bra ut. Jeg kom nemlig til å bestille den før de satte opp prisen, men angret meg litt siden jeg egentlig ikke ante hva jeg hadde gjort... Men da er det neppe ekstremt teit kjøp i hvert fall. Siter
Abnorm Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Vuderer selv å kjøpe denne, som et kaldere alternativ til min WM Bison Men om du ikke har dårlig tid, vent med å handle. Det kommer garantert tilbud, har observert denne til kr.3900,- minst tre ganger siden sommer. Siter
Hokus Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Vuderer selv å kjøpe denne, som et kaldere alternativ til min WM Bison Men om du ikke har dårlig tid, vent med å handle. Det kommer garantert tilbud, har observert denne til kr.3900,- minst tre ganger siden sommer. Du får jo WM lynx GSW til samme pris (6999). http://bakkeas.mamutweb.com/Shop/Product/Western-Mountaineering-LYNX-Gore-Windstopper-GWS-180cm/100019 Kjenner ikke ME så godt men Western Mountaineering er ihvertfall så bra man kan få det. Siter
Miamaria Skrevet 27. november 2013 Forfatter Skrevet 27. november 2013 Vuderer selv å kjøpe denne, som et kaldere alternativ til min WM Bison Men om du ikke har dårlig tid, vent med å handle. Det kommer garantert tilbud, har observert denne til kr.3900,- minst tre ganger siden sommer. Regner ikke med den blir så fryktelig mye billigere enn 3799 nå framover da, det er vel sesong for varme poser. Håper å få bruk for den i jula, for å si det sånn. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.