FjellDude Skrevet 24. november 2013 Skrevet 24. november 2013 Mange har en kjærlighet til ett spessielt merke, og samtidig hater de andre. Hva er deres "elsk og hat". Hvilke leverandører klarer du deg ikke uten og hvilke misliker du? Elsker North Face Arc'Teryx La Sportiva Misliker Helsport Bergans Haglöfs Siter
+Walle Skrevet 24. november 2013 Skrevet 24. november 2013 Hva med å gjøre det litt mere interessant ved å inkludere - "Derfor elsker jeg" / "Derfor misliker jeg" ? 2 Siter
Kolibri Skrevet 24. november 2013 Skrevet 24. november 2013 Elsker Arc'teryx - pga kvalitet og passform Lundhags - flott passform Janus - veldig slitesterkt ull Crispi - lest som passer til foten min Misliker Bergans - flott passform men har enda til gode å ha et Bergans-plagg som tåler ekte vestlands-regn Fjällreven - gir meg assosiasjoner til 70-talls hippier/studenter med palestinaskjer Siter
Abnorm Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 Liker Arc'Teryx - Topp kvalitet North Face - Godt Utvalg Åsnes - Hmmm, bare liker skiene Misliker Helsport - Kanskje ikke direkte dårlig, men kommer ofte i skyggen av andre gode produkter Siter
Dag G - Evje Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 Glad i: Brynje Devold Dynafit Garmin Kjøper ikke: Stormberger Dovre Timberland Norwegian Ryan Air 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.