Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva skjedde med Lillsport?


Balle

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvorfor de la ned ryggsekk- og jakkeproduksjonen? Jeg mener sekkene deres var noen av de beste på markedet på den tiden, og bomullsjakka deres ble "best i test" første året den var i salg. Plutselig var produktene borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet hvorfor de la ned ryggsekk- og jakkeproduksjonen? Jeg mener sekkene deres var noen av de beste på markedet på den tiden, og bomullsjakka deres ble "best i test" første året den var i salg. Plutselig var produktene borte...

Kanskje de ikke kjapt nok omstilte seg og flyttet produksjonen til Kina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok Ajungilak som var "synderen", hadde ikke de Karrimor i systemet engang også? En grei måte å kvitte seg med konkurrenter, kjøp opp og legg ned... Veldig synd, jeg rakk ikke å kjøpe hverken sekk eller jakke, kun vindvotter. De er forøvrig mye bedre enn Norrøna sine fra samme epoke, og til en tredjedel av prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.