Dan Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Det är ju ikke en lika imponerande tur som dom flesta andra man kan läsa om i detta forum. Og man vet att det ikke är noe hardcore trekk man har havnat på når det går an att köpa solo og vaffler på toppen Men, det var fortsatt en fin liten tur! Vis rapporten i Turkartet Vis større kart 1 Siter
morten Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Du har definitivt rett i at det er en fin tur, og fra Vestfjorddalen ser jo toppen ganske mektig ut da. Fine bilder for øvrig! Siter
mattis Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hei, Fin tur, og flotte bilder. Er bildene scannet, eller er det et program du bruker for å få den svarte rammen rundt? I tilfelle hva slags program? Siter
morten Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hva Dan bruker vet jeg ikke, men ut fra datoen på tur og turrapport går jeg ut fra at det er digitale bilder, selv om de hadde en anelse diastouch over seg. Den sorte rammen kan man enkelt lage i Photoshop og Photopaint. Sikkert også i andre programmer, men det er kun disse to jeg kjenner... Siter
Dan Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Stemmer att det är fra en digital kamera, har ingen scanner så kameran med diafilm ligger oftast hjemme og samlar støv. Rammene kan som Morten sa enkelt lages med dom flesta photo program, själv bruker jag Photoshop. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.