Gå til innhold
  • Bli medlem

Dynafit cho oyu sekk + Skarejern i Romsdal?


Even_H

Anbefalte innlegg

Hei, bor i Molde og har dynafit bindinger. Vurderer å ønske meg skarejern og dynafit cho oyu til jul. Sportsbutikkene anbefaler dette. Det kan vel være litt hardt der vinden har blåst men er det virkelig så stort behov for skarejern i Romsdal? Har ski på 75 og 86 mm går det bra med 90 mm til begge? Noen som har erfaringer med Dynafit cho oyu sekken, eller Dynafit sekker generelt? Vil bruke sekken på maks 5 timers turer med middels tempo.

Takker for alle innspillsmile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! Tror jeg dropper det siden jeg ikke går på veldig bratte/vindblåste fjell. Er det merkbart å gå med en Dynafit 35L isteden for en clasohlson sekk? Har allerede kjøpt et par Dynafit ONE PX sko. Er fornøyd med de, men det er litt trangt noen steder i skoen (lengden og siden av foten) vil det bli bedre vist jeg varmetilpasser de i butikk? Noen som vet om Reser, gsport, Intersport, sport 1 eller platou gjør det i molde? Jeg er 14 år men tror jeg har vokst ferdig i beina etter at det har gått et år siden jeg vokste er det lurt å varmetilpasse skoene når man er 14 år? Noen som har erfaring med ski stroppene til voile, G3 og Black Diamond? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.