Abnorm Skrevet 15. november 2013 Skrevet 15. november 2013 Er på jakt etter SPOT gen3, noen som selger den i Norge? Siter
Oddbjørn Skrevet 15. november 2013 Skrevet 15. november 2013 Etter som jeg forstår så er den ikke kommet ut noen steder (land) enda. Siter
Abnorm Skrevet 15. november 2013 Forfatter Skrevet 15. november 2013 Oddbjørn skrev (På 15.11.2013 den 12.28): Etter som jeg forstår så er den ikke kommet ut noen steder (land) enda. Okay, men finner mange unboxing videoer av produktet på youtube. Ser også at Oslo Sportslager har en liten pris dropp på Spot2. Regner med dette er for å "tømme" lageret, grunnet Spot3 er rundt svingen? Siter
Abnorm Skrevet 15. november 2013 Forfatter Skrevet 15. november 2013 Hvordan virker egentlig deling av Tacking? Noen som har erfaring med dette fra Spot2 ? Må venner og beskjente logge seg inn på www.findmespot.com (hjemmesiden til Spot) for å se hvor jeg er? Eller kan jeg referere til et kart som kan implanteres på privat hjemmeside? (På denne måten mer brukervennlig) Siter
+Miamaria Skrevet 15. november 2013 Skrevet 15. november 2013 Man må ikke logge seg inn, hvis man har linken til siden så får man den opp uansett. Har ikke prøvd å legge selve kartet inn på en side, men å legge link funker i hvert fall greit. Da kommer man til en sånn her side:http://share.findmespot.com/shared/faces/viewspots.jsp?glId=0iIWFsETK6GdSa4J2yk2lGfNyXm0THhZC Siter
Oddbjørn Skrevet 15. november 2013 Skrevet 15. november 2013 Abnorm skrev (På 15.11.2013 den 12.42): Okay, men finner mange unboxing videoer av produktet på youtube. Ser også at Oslo Sportslager har en liten pris dropp på Spot2. Regner med dette er for å "tømme" lageret, grunnet Spot3 er rundt svingen? Så bare på den europeiske nettsiden og der stod det at den kommer snart. Men på den amerikanske er den lagt ut på nettbutikken (men utsolgt) så da er det nok noen som har fått kloa i den allerede ja. http://www.findmespot.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=5&products_id=29 Siter
DraUt.no Skrevet 27. november 2013 Skrevet 27. november 2013 Hei, hvis du ikke har fått tak i den har vi nå fått den på lager her. Siter
Abnorm Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Skrevet 4. desember 2013 Har når kjøpt. De har den blant annet hos Oslosportslager (ikke nettbutikk) og på VPG.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.