PeakenSwe Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hej Jag söker en prisvärd skalbyxa till mig och brorsonen och har tittat på norska märken. Har tittat en del på Bergans Oppdal men har ingen möjlighet att prova/titta på dessa hemma i mina trakter.Vad anser ni om dessa eller har ni andra förslag i samma prisklasser. Gärna blixtlås i benslut samt ventilation/blixtlås högre upp samt hängslen och hög bakkant/ryggslut Prisklassen utesluter nästan Gore-Tex men bör vara 2,5-3-lagers likvärdigt membran Användningsområdena blir: Uteliv typ snöskor/långrenn samt vinter campingliv ej utförskörning. Tacksam för svar /T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeakenSwe Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 100 trådläsare men ännu inget tips Måste väl finnas någon som kan tipsa om en Norsk skalbyxa till våra vinter aktiviteter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REJOHN Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hej Jag söker en prisvärd skalbyxa till mig och brorsonen och har tittat på norska märken. Har tittat en del på Bergans Oppdal men har ingen möjlighet att prova/titta på dessa hemma i mina trakter.Vad anser ni om dessa eller har ni andra förslag i samma prisklasser. Gärna blixtlås i benslut samt ventilation/blixtlås högre upp samt hängslen och hög bakkant/ryggslut Prisklassen utesluter nästan Gore-Tex men bör vara 2,5-3-lagers likvärdigt membran Användningsområdena blir: Uteliv typ snöskor/långrenn samt vinter campingliv ej utförskörning. Tacksam för svar /T Norrøna har en del bukser som har de detaljene du ønsker. Jeg bruker selv Norrøna Dovre, men prisen er langt høyere enn for Bergans Oppdal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VGar Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hvorfor kjøpe norske produkter når svenske produkter helt klart er mye bedre? Selv har jeg lite erfaringer med klær fra Bergans, men Norrøna Trollveggen tror jeg kan være ett greit valg, selv om den er konstruert for "klatring". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.