REs Skrevet 7. november 2013 Skrevet 7. november 2013 "Det snør det snør tidelibom". En titt ut stuevinduet i går bekreftet ryktene. De bakerste fjellene i øst hadde et jevnt og fint "melisdryss", ja kanskje nesten hvit glasur. Skisenteret i Sauda melder om utsikter til historiens tidligste åpning og det er lange køer både på motorveien og utenfor de fleste dekkforhandlere. To av våre mest brukte sykler har fått piggdekk og skjerf og luer er hentet ned fra øverste hylle i garderoben. Jo, nå er det nok kong vinter som er på vei. Jeg håper det kan bli noen flere skiturer i år enn i fjor. 4 Siter
REJOHN Skrevet 7. november 2013 Skrevet 7. november 2013 Her har vi nok litt forskjellige ønsker. Ikke at jeg ønsker snøen der pepperen gror - det virker litt ulogisk, men jeg trenger den ikke der jeg skal gå i vinter. Den kan holde seg vekke til langt ute i mars - til påsken må vi ha nok snø til å komme innover heia, men ellers..... Siter
tronn Skrevet 7. november 2013 Skrevet 7. november 2013 Denne vintern er første sesongen jeg ikke ønsker snøen dit peppern gror. Kjøpte ski i januar, og jeg gleder meg til å teste de igjen. 4 Siter
Dag G - Evje Skrevet 7. november 2013 Skrevet 7. november 2013 Venter på vinteren som vanlig på denne tida. Et par cm snø i morgentimene gjør ikke den store susen. Vinteren er en herlig tid. 4 Siter
Lindap Skrevet 7. november 2013 Skrevet 7. november 2013 Jeg begynte i går å bruke vinterjakka mi. Mye mer behagelig enn den tynne høstjakken jeg brukte tidligere. I nærheten av hytta vår er de første langsrennsløypene trukket i fersk snø. Håper å dra dit om en uke. 1 Siter
Trine RS Skrevet 7. november 2013 Skrevet 7. november 2013 Huff ja Jeg tror jeg skal ønske meg skiglede i julegave i år........ 3 Siter
martin.m Skrevet 7. november 2013 Skrevet 7. november 2013 Jeg ser også fram til snøen kommer. De stummende mørke kveldene blir erstattet med det blå lyset, lydene endrer seg og dempes. Det rå og kalde byttets ut med det friske, gnistrende kalde. Teltturer med anmarsj på ski. Nei, jeg liker vinteren jeg 5 Siter
Standal Skrevet 7. november 2013 Skrevet 7. november 2013 Hær i nord har vi hadd skiføre i snart en månde Isfiske sesongen starte te helga på små vannan. Siter
Abnorm Skrevet 7. november 2013 Skrevet 7. november 2013 Vinteren er hjertelig velkommen! Endelig kan min sesong starte, etter å ha surmulet på dere andre igjennom hele sommeren. Takk for at sommeren er over! 3 Siter
Ursus Skrevet 7. november 2013 Skrevet 7. november 2013 Ser frem til snørekjøring og voffsen. Detta blir stas! 1 Siter
Tickle Skrevet 8. november 2013 Skrevet 8. november 2013 http://www.fjellforum.no/gallery/image/2288-/ Sist fredag. 1 Siter
Tessatroll Skrevet 8. november 2013 Pålogget Skrevet 8. november 2013 VINTEREN ER HJARTANS VELKOMMEN! Berre utruleg glad for at dei ulike skidisiplinane ikkje får gode forhold på same tid, for då hadde eg stått med panikken i augene i garasjen og lurt på kva ende eg skulle begynde i, kva ski skal eg lufte først! Medan eg ventar og gledar meg, leitar eg fram ski, og steller og nynnar og syng rundt dei, mine hjartebarn nest etter dei som vart til i eigen mage 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.