Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har kjennskap til nettbutikken: greenadventure.no

FjellDude

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har brukt PayPal i mange år uten å ha dårlige erfaringer med den tjenesten. Lykke til med Goal Zero produktene som er fantastiske. Vil anbefale deg å også kjøpe den lille batteripakken Guide 10 Plus, for det er den du tar med i sekken sammen med Nomad panelet. Sherpa 50 blir ofte for tung dersom det er ladning av smarttelefon, nettbrett mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ville jeg tatt med knusende ro :)   Jeg kjenner ikke nettbutikken, men PayPal ser jeg på som et kvalitetstegn da dette jo er blant verdens mest benyttede betalingsmetoder for de seriøse nettsidene. PayPal har betalingssikring (garanti) mot svindel, samt at du kan lenke PayPal-betalingen mot f.eks. Mastercard. Da har du den sikkerheten som også ligger i å betale med kredittkort. Jeg har benyttet PayPal mange ganger og foretrekker dette fremfor andre løsninger som baserer seg på å oppgi kortinformasjon direkte der hvor jeg ikke kjenner nettsiden på forhånd.

Cathrine :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ville jeg tatt med knusende ro :)  PayPal ser jeg på som et kvalitetstegn da dette jo er blant verdens mest benyttede betalingsmetoder for de seriøse nettsidene. PayPal har betalingssikring (garanti) mot svindel, samt at du kan lenke PayPal-betalingen mot f.eks. Mastercard. Da har du den sikkerheten som også ligger i å betale med kredittkort. Jeg har benyttet PayPal mange ganger og foretrekker dette fremfor andre løsninger som baserer seg på å oppgi kortinformasjon direkte der hvor jeg ikke kjenner nettsiden på forhånd.

Cathrine :)

Da tar jeg sjangsen på å handle.

Vil anbefale deg å også kjøpe den lille batteripakken Guide 10 Plus, for det er den du tar med i sekken sammen med Nomad panelet. Sherpa 50 blir ofte for tung dersom det er ladning av smarttelefon, nettbrett mm.

Skal sterkt overveie å kjøpe batteripakken "Guide 10Plus" også. Sherpaen vil ligge i pulken og solcelle panelet på toppen, så jeg merker ikke så mye til den lille vekten. Men kanskje greit med en "Guide 10Plus" på mindre turer med sekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Har vanskelig for å forstå hvorfor nettbutikker fremdeles tilbyr usikre og tungvinte betalingsmåter når det finnes PayPal.

...

Det er kanskje fordi paypal koster endel. Tror det er 3,4% + et par kroner, men det varierer med bla land. Dette er det selger som betaler, men kostnaden ligger jo tilsist på kjøper ved at vi betaler en høyere pris. Fant denne linken:

http://www.nordiskehandel.no/hjem/e-handelfunksjoner/e-handel-no/paypal-no/

Mulig andre betalingsløsninger er billigere å bruke for nettbutikker enn paypal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe upresis informasjon i den lenken. Det er gratis å overføre til bankkonto fra paypal konto.

Større nettbutikker bruker mer og mer paypal siden de har en gunstig storkunderabatt. Så gebyr helt ned mot 1,9% er mulig for de aller største. Kjøpte noe hvitevarer nå - og all betaling via paypal.

Ble vel en liten avsporing dette :)

Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.