Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutes ago, aico said:

Jeg kjente litt på den skepsisen selv. Og hadde nok ikke brukt penger jeg ikke har råd til å avskrive.
Nå ser det ut som de satser på å være seriøse i sluttspurten også. Jeg fikk iaf. utsendingsbekreftelse i dag tidlig, og varsel fra Posten om samme. Det gjenstår å se om jeg faktisk får det jeg bestilte eller om jeg bare får en pakke med isoporkuler og ett festlig Joker Nord-sitat, men så langt lover det godt

Om du ikke mottar varen kan du reklamere til banken.

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte noe til en packraft fra packraftnorge, men fikk bare halvparten av varen. Har sendt tre mailer til dem uten å få svar. Så det kan være vanskelig hvis det skulle være mangel med en vare. Ble heldigvis betalt med klarna, så det er rapportert inn der og betaling er stoppet til de evnt. får svar. Men generelt vil man vel miste garanti og reklamasjonsrett hos selger når de er konkurs, så da må man vel rette det mot importør, hvis den ikke er den samme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.