patrick.k90 Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 noen som veit om en plass hvor man kan låne\leie splitboard? Eventuelt om det er noen som vil låne\leie bort sitt? Siter
entropy Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 Hmm, tror beste rådet er å høre med råsport eller uhrweder sport. HAr du et eldre løssnø-brett ville jeg nok lagt mitt eget; http://www.splitboard.no/produkt/splitboard/feller-skarejern-splitkits/voile-split-kit-diy-saw-your-old-board-kit se her : Ses kansje i fjellet i vinter da;) Siter
Johan2000 Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 Skandinavisk Høyfjellutstyr i Hemsedal borde ha. Värt att kolla upp. Siter
patrick.k90 Skrevet 7. november 2013 Forfatter Skrevet 7. november 2013 Takk for tips! har prøvd både råsport og uhrweder, ingen leie her. har prøvd på skisenter rundt om kring og, uten hell. Hemsedal skisenter anbefalte også skandinaviske høyfjellutstyr, så skal se om jeg får noen kontakt her. Siter
patrick.k90 Skrevet 7. november 2013 Forfatter Skrevet 7. november 2013 Skandinavisk Høyfjellutstyr i Hemsedal Leier ut splitboard!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.