REJOHN Skrevet 21. oktober 2013 Skrevet 21. oktober 2013 Og det var ikke bestyrerinnen. Og det er ikke sikkert at fuglen var gammel en gang. På lørdag etter tur fikk jeg se en stor fugl i hagen. Den var rett utenfor stuevinduet, og det var ikke en fugl jeg hadde sett tidligere. Etter diverse forslag – fasan, ble raskt forkastet, orfugl liknet ikke helt, endte vi opp med å kalle det en røy. Fuglen lot seg ikke distrahere av blits og masse folk innenfor vinduet, men fortsatte å beite på hageplantene. Den spankulerte over til naboen, som fikk seg en overraskelse. Søndag var den fortsatt i hagen. Jeg lurer på hva en .22 med lyddemper koster? 1 Siter
Lompa Skrevet 21. oktober 2013 Skrevet 21. oktober 2013 En 22 koster mye mindre enn ei snare. Ofre et par strenger fra en gitar eller et piano... Redigert: Ei snare koster mye mindre enn en 22... Siter
borgern Skrevet 21. oktober 2013 Skrevet 21. oktober 2013 Innen du har fått ordnet våpensøknad etc så er nok ikke den der lenger. Siter
REJOHN Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Skrevet 21. oktober 2013 Innen du har fått ordnet våpensøknad etc så er nok ikke den der lenger. Søknad? Det kan da ikke være så vanskelig.... Nei fuglen skal få gå i fred for meg. (Jeg har drevet med baneskyting i ungdommen og har fortsatt Kragen,men den smeller for mye...) Siter
borgern Skrevet 21. oktober 2013 Skrevet 21. oktober 2013 Vanskelig er det ikke. Men den skal sendes inn, så skal den godkjennes, så kommer det faktura på registreringsgebyr i posten, når det er betalt så tar litt tid til så kommer kortet i posten. Men du kan handle med godkjent søknad, trenge rikke vente på selve kortet. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.