Gå til innhold
  • Bli medlem

Austbottentindtraversen i ord og bilder (13.08 2005)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott, S-2 regner jeg som ren bonus. For de som samler 2000-metere etter primærfaktor 10 begynner det virkelig å bli en stor omvei å gå denne traversen fra nordvest :wink: S-2 styrker meg i anbefalingen om å gå traversen og Søre fra sør. But, hey, it's a free country!

Annonse
Skrevet
Helt nydelig og kult det siste bildet ditt Ole-Petter! Det viser eggklyving på sitt beste! 8)

Jeg kan ikke helt huske akkurat det punktet rett før toppvarden (nå er det snart 9 år siden jeg var der, så... ;) ). Synes det ligner på eggen før man kommer opp mot snøfonna i nordflanken, eller er det virkelig fra den siste sadelen før toppunktet?

Æsj - da ble jeg med ett usikker! 8) Det er for meg umulig å svare sikkert på, da filnavnet på datamaskinen tilsa dette, men det er 3 år siden jeg gikk turen. Kan hende jeg har røra litt.

Det er noen ganger et problem etterpå - når mange bilder er tatt med digitalkamera - å huske skikkelig HVA det er tatt bilde av. Regner med flere har opplevd dette. Vurderer å ha med diktafon neste gang!

Skrevet
Helt nydelig og kult det siste bildet ditt Ole-Petter! Det viser eggklyving på sitt beste! 8)

Jeg kan ikke helt huske akkurat det punktet rett før toppvarden (nå er det snart 9 år siden jeg var der, så... ;) ). Synes det ligner på eggen før man kommer opp mot snøfonna i nordflanken, eller er det virkelig fra den siste sadelen før toppunktet?

Jeg skal ikke uttale meg ALTFOR bastant om dette...Tok litt for mange bilder med digitalkamera!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.