Miss Winther Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Eller Svarthøtta, om du vil. Noen som har vært der i det siste? Har vært meldt varmegrader og snø om hverandre den siste tiden, så jeg er litt usikker på topptur. Hvordan avgjør dere om dere skal opp på en topp eller ikke? På ut.no står det jo når det er anbefalt å gå på de forskjellige stedene, men er ikke det litt smak og behag også? Var på Blåhøa for et par uker siden og der var det kommet litt snø, men det gikk veldig fint. Kanskje litt glatt nedover igjen med trekkhund og snø som hadde ligget i solsteken. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Winther Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balle Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hei. Kom endel snø øst i Trollheimen i natt. Har kun vært på Svarthetta vinterstid, så jeg vet ikke hvordan underlaget er. Ser for meg at det er brattere og mere ur enn Blåhø, men hvis snøen setter seg litt, kan jo det bedre forholdene. Hvis hunden din går bak og ikke trekker, er det vel ikke noe problem. Snøgrensa i dag gikk på ca. 1000 m.o.h. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Winther Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Det skal vel gå greit da, ja, for hun kan gå bak. Da vet jeg i hvert fall at det er snø der. Har verdens glatteste Crispi Besseggen, så kanskje jeg skal kjøpe brodder før jeg setter avsted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.