Dag G - Evje Skrevet 3. oktober 2013 Skrevet 3. oktober 2013 Seriestart på TV2 i går. Et flott program. Skulle tro deltagerene hadde ligget i hardtrening. En interessant rute de har valgt. Odd-Bjørn Hjelmeseth gjør en god jobb som programleder, uten å stikke av med hele TV-ruta. Gleder meg til resten... 2 Siter
Bjørn-Ivar Skrevet 3. oktober 2013 Skrevet 3. oktober 2013 Herlig program som setter perspektiv på friluftslivet. En motivasjon for mennesker med forskjellige funksjonshemninger og en tankevekker for oss andre som kan få turen ødelagt på grunn av et gnagsår. 2 Siter
Lindap Skrevet 3. oktober 2013 Skrevet 3. oktober 2013 For meg som ikke har TV2... kan noen fortelle hvor de starter og hva som er målet? Fant det ikke på TV2's webside. Siter
Bjørn-Ivar Skrevet 3. oktober 2013 Skrevet 3. oktober 2013 De starter fra Bryggen i Bergen via en seiltur langs fjorden før de krysser Hardangervidda mot Finse og Hardangerjøkulen 1 Siter
martin.m Skrevet 3. oktober 2013 Skrevet 3. oktober 2013 Seriestart på TV2 i går. Et flott program. Skulle tro deltagerene hadde ligget i hardtrening. En interessant rute de har valgt. Odd-Bjørn Hjelmeseth gjør en god jobb som programleder, uten å stikke av med hele TV-ruta. Gleder meg til resten... Sier meg helt enig i dette, Dag. Et godt natur- og realityprogram som det har vært en glede å følge med på. Siter
Trine RS Skrevet 3. oktober 2013 Skrevet 3. oktober 2013 Fikk ikke med meg at det har startet opp igjen. Har sett deler av tidligere sendinger. Det gjorde også min datter på da elleve og et halvt år, da de gikk opp Snøhetta. Senere det året skulle vi opp dit selv, og tre 12 åringer nevnte MANGE ganger hvor imponert de var over ingen grenser gjengen. Synd at vi innimellom må få tankevekkere for å klage litt mindre og få litt annet perspektiv, men ikke mindre en fantastisk prestasjon av deltagerne. Må huske å få med meg ihvertfall noe av denne sesongen også, takk for påminnelsen Siter
Dag G - Evje Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Skrevet 4. oktober 2013 De starter fra Bryggen i Bergen via en seiltur langs fjorden før de krysser Hardangervidda mot Finse og Hardangerjøkulen Før de går mot Hardangerjøkulen skal Folgefonna krysses. Dvs 1600 høydemeter 1 Siter
Stigandr Skrevet 5. oktober 2013 Skrevet 5. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=T4_eUmVvGtg 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.