Trine RS Skrevet 30. september 2013 Skrevet 30. september 2013 Før vi dro til Sylene, var jeg innom denne siden for å sjekke noe, og da lå dette som forsidebilde da jeg søkte opp Nedalshytta. Syntes det så fantastisk vakkert ut, men at det slettes ikke kunne være ved Nedalshytta. Ringte til hytta for å bekrefte en bestilling, og spurte med det samme hvor det bildet kunne være tatt, men de hadde ingen aning. Snakket med noen andre om det bildet også, men da andre søkte på samme, lå det vanlige bilde av Nedalshytta på forsiden. Noen som kjenner seg igjen? Så fint, dit har jeg lyst til å dra! Siter
tronn Skrevet 30. september 2013 Skrevet 30. september 2013 Det bildet der ser kraftig strekt ut, og gir antakeligvis et meget forvridd inntrykk av hvordan det faktisk ser ut der. Siter
Trine RS Skrevet 30. september 2013 Forfatter Skrevet 30. september 2013 Hadde uansett vært fint å vite hvor det er, så jeg får sjekket det Enda finere hadde det også vært å få vite hvordan det havnet der i et 5 minutt Ikke jeg som har strekt det ihvertfall, det er screenshot fra da jeg var inne på siden. Siter
Johan2000 Skrevet 30. september 2013 Skrevet 30. september 2013 Bilden är antagligen tagen ett litet stycke undan hytta. Se bifogad bild från google earth, rakt mot ost från en punkt ca 1200 meter ONO om hytta. Det finns en liten kulle nord om hytta. Du ser den när du kommer dit, skulle jag tro. Orginalbilden postas här i lite mer rimligt format... Siter
Trine RS Skrevet 30. september 2013 Forfatter Skrevet 30. september 2013 Takk bytter dere bilde rett før siste helga? Jeg går ut fra at du er Johan på hytta, Ulla visste ikke hvilket bilde jeg mente da jeg spurte Siter
JohnB Skrevet 1. oktober 2013 Skrevet 1. oktober 2013 Den "kullen", er det Neklumpen ? Er bildet tatt fra den og mot Storsola? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.