Dag G - Evje Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 På sykkelturen i kveld stod jeg plutselig face to face med denne rasende kua. Fikk slengt opp apparatet, knipset, før 180 graders sving i full retur Ørene var skremmende store på et par meters hold.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koppen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hehe. Fikk meg til å tenke på en sykkeltur for mange år siden. Vi måtte krysse et jorde med mange kyr, men en av kompisene nektet. "Ikke med alle de oksene der". Vi var uforstående, for vi så ingen, men han sto på sitt. "Dæm har da horn"... Jaja, det var den gangen det. Nå er hornene byttet ut med bjeller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabeth-81 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Den elgen må være i familie med denne http://1.bp.blogspot.com/-_hR7ja4ElGo/UQsBaesAPPI/AAAAAAAARz4/LgFBJ4n4Sk4/s1600/hare%252520web-0184.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Eller kanskje det var en av denne arten. Jeg så et utstoppet eksemplar av arten i Skottland for en del år siden og eieren påstod at han hadde skutt den slik den var, men gevir, og det var derfor den var blitt stoppet ut. Nå er jo skottenes nasjonaldrikk ganske lett tilgjengelig over det meste av landet så da kan man kanskje forstå at ikke alt ser ut som man forventer. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koppen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ja, tenkte jeg det ikke. Her sitter jeg og avrunder kvelden med en aldri så liten Jura og jaggu kommer ikke hunden logrende inn i boden min for å si god natt. Med gevir! Nå tar jeg kvelden! (Ikke fortell dette til noen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hvilken Jura? Produkter fra øyene i vest er jo noe for seg selv, enten de lukter som gammeldags båtpuss eller røkt makrell så er det ikke tvil om hva som har sjel og blir foretrukket av oss som liker denne skotske husfliden. Sitter du en søndag kveld og savner lukten av sur bålrøyk i klærne så ta deg en liten Lagavulin og trekk gjennom nesa så forsvinner nok dette savnet ganske fort. Personlig er jeg litt svak for Laphroaig og Bunnahabhain. Du var heldig som bare fikk gevir på hunden, noen kan faktisk oppleve å få gevir selv også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koppen Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Geviret var borte i morges, heldigvis! Den til høyre - Jurastition, ellers er jeg "medlem" av diverse klubber og "samler" på whisky, også de to du nevner. For øvrig mye fin historie og mange fine turer å ta mellom destillerier der borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 En sjekk av folks overvåkenhet nå i elgjakta.... Og resultatet av testen var bra ! Her kommer den manipulerte i full fart mot meg. "Elgen" ble til etter et par skottske brune på fredagskvelden 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindap Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hadde det vært en rasende ekte elg, hadde du vel ikke stoppet for å ta bilde først, tipper jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 "Elgen" ble til etter et par skottske brune på fredagskvelden Er du sikker på at det ikke var elgen som hadde fått et par skottske brune for mye da? Slikt kan jo være fristende etter en lang og hard arbeidsuke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hadde det vært en rasende ekte elg, hadde du vel ikke stoppet for å ta bilde først, tipper jeg. Men pleier ikke elgen å si fra hvis den er sinna? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindap Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Noen elger sier ingenting og dør ikke når de blir skudd: http://www.nrk.no/ho/elgen-som-ikke-ville-do-1.3603129 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elgen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hei Dette er helt gærnt! Hilsen Elgen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Noen elger sier ingenting og dør ikke når de blir skudd: http://www.nrk.no/ho/elgen-som-ikke-ville-do-1.3603129 Ja slike elger kan nok være et problem hvis de opptrer i store mengder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine RS Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 * ler * Tenkte det samme. Eller tankene var slik: 1. Hvordan i alle dager tar man et nærbilde av en rasende elg sånn i full fart: 2. Men i s........det der er da ikke en elg! God latter en traurig mandagskveld, takk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.