Espenk Skrevet 22. september 2013 Skrevet 22. september 2013 Hei, jeg lurer på om noen her på forumet har noen gode forslag til en fin tur jeg og min kjæreste kan dra på. Kriterier: 1. Fiskevann/lakseelv og teltplass som ligger i nærheten av bilvei. Kan være skogsvei også, så lenge det kan kjøres bil i nærheten. 2. innen 3 timers kjøring fra Oslo Setter stor pris på alle forslag Siter
Johan2000 Skrevet 22. september 2013 Skrevet 22. september 2013 Jag har hört på trummorna att det finns bra fiske nere vid Hvittingfoss. Men jag fiskar inte själv, så jag vet inte egentligen. Men en snabb sökning på Nätet säger att det är bra fiske: http://www.fishbooking.com/fiskeinfostart.asp?VassID=839&knr=620 Siter
Espenk Skrevet 22. september 2013 Forfatter Skrevet 22. september 2013 Takk for forslag. Noen som har erfaring med fiske i Trysil? Siter
martin.m Skrevet 22. september 2013 Skrevet 22. september 2013 Hei. Jeg har fisket en del i Trysilelven/Østregrøna for en god del år siden. I nærheten av svenskegrensen, mellom Långflon, Rundflon og Lutnes. Dette var for drøyt 20 år siden, så jeg aner ikke hvordan fisket er der nå for tiden. Fikk både gjedde og ørret på henholdsvis spinner og flue flere ganger. Elven har rolig flyt samt noen mer raske partier. Det er adkomst til elven temmelig nærme riksvei og skogsbilvei. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.