Elemeledutki Skrevet 16. september 2013 Skrevet 16. september 2013 Hei, Jeg vurderer den norligste delen av E1 neste sommer/høst, Dvs fra Nordkapp til Karasjok. Har noen gått denne turen? Ønsker å høre om deres erfaringer Siter
Elemeledutki Skrevet 19. september 2013 Forfatter Skrevet 19. september 2013 Jøss, ingen som har prøvd? Siter
Eyla Skrevet 19. juni 2014 Skrevet 19. juni 2014 Har du gått? Om du har/skal gå den vil jeg gjerne vite hvordan det gikk og litt detaljer! Syns det høres ut som en kul rute Siter
Elemeledutki Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Skrevet 19. juni 2014 Ja, jeg tenkte det hadde vært noe morsomt å gjøre. Men min familjesituasjon har endret seg veldig og jeg fikk ikke mulighet til å ta denne turen. Turen ligger fortsatt høyt på ønskelisten, jeg er bare nødt til å planlegge nøye. Jeg tipper jeg "får ikke lov" å gå alene så om du kunne tenke deg å gå denne traseen neste år, kunne vi kanskje prates en dag? Siter
Eyla Skrevet 19. juni 2014 Skrevet 19. juni 2014 Kanskje Har ikke gjort så nøye research på det enda, så må sette meg litt mer inn i det, men kan sikkert prates ja! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.