Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Jeg liker å jogge i fjellet, og nå som vi går høsten i møte, lurer jeg på om noen har gode tips til egnet treningstøy...? Kunne tenkt meg noe vindtett og til en viss grad vannavvisende som er lett og luftig og ikke kleber seg til kroppen når man blir svett, eller siger ned om man blir våt. Ikke ta hensyn til pris... Siter
Kristian Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Har selv en Marmot jakke, veldig god. Men har ingen anelse hva den heter. Går ut ifra at Lowe adrenaline er gode. Siter
ofure Skrevet 18. august 2003 Skrevet 18. august 2003 Har nå blitt den lykkelige innehaver av to Arcteryxjakker, etter at beste kompisen min "dessverre" hadde anskaffet en etlags regnjakke som jeg generøst tilbød meg å overta i tillegg til trelags`en som jeg hadde i fra før. Og heretter har jeg sågodt som bare brukt denne etlags jakka, enten det er snakk om en enkel bretur eller føring på bre, en dagstur i høyfjellet i silregn, eller en tur på byen i utrygt vær. Så hvis du ikke har tenkt å gni deg hardt imot vått fjell eller is og trenger stor slitestyrke, vil jeg sterkt anbefale at du vurderer etlags jakka fra Arcteryx. Er nesten fristet til å si det samme som han som solgte damebind - "dette er muligens ikke det beste som finnes, men det ligger veldig tett opp under"!. Siter
mattis Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Hei! Hva med SWIX-klær? De nyeste modellene er utrolig bra kroppstilpasset, og fungerer bra i nesten all slags vær. Klærne er vindtette og tildels vanntette, men selvsagt ikke på høyde med gore-tex-klær. Men for treningsturer på 2-3-4 timer har iallfall jeg bare gode erfaringer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.