Jon Tangenes Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Hei, vi har tenkt oss på telttur i Blefjell, med utgangspunkt i Eriksbu/Åklinuten området. Er det greit å kjøre opp fra vest? kommer mann med bil helt opp til Bjønneflate på ca. 750m. nedenfor Åklistuil, ? Grei Parkering? Fra øst, får man kjørt helt inn til Torbjørgnatten/Veslefjell/Krokstulelva/Kyrkjevatnet/Hånevatnet ? Siter
eirikw Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Hei! Fra vest kjenner jeg ikke til hvilke veier som er åpne. Fra øst kan du kjøre opp til Kyrkjevatnet og Butjønnsr/Fiskelausen. Det går sti over vollen på Butjønnsr opp mot Åklinut. God tur! EirikW Siter
Jon Tangenes Skrevet 11. september 2013 Forfatter Skrevet 11. september 2013 Takk for tips! Er det greiest da å kjøre fra Flesberg eller Jondalen i sør? Forresten, hvordan er det med lemmen i år? Er alle vann og bekker fulle... Siter
larbrevi Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Finfin parkering ved Nordstulvatnet. Kjører opp rett ved Bolkesjø. Koster 50 eller 70 på bomvei. Siter
Jon Tangenes Skrevet 11. september 2013 Forfatter Skrevet 11. september 2013 Tja, ganske bratt opp fra det vannet, kanskje på neste tur. Takk for tips! Siter
eirikw Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Du ville til Eriksbu / Åkli, da er veien opp fra Juveligrenda i Flesberg den greieste adkomsten. Det var noe lemen i sommer, men ikke nok til å forpeste vanna. EirikW Siter
Johan2000 Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Det rapporteras om att vägen vid Øvre Bjørnevatn är låst med hänglås. Så där kommer du inte upp med bil. Siter
Jon Tangenes Skrevet 11. september 2013 Forfatter Skrevet 11. september 2013 Det er bra å vite! Takk! Ja, når jeg vet hvor jeg skal se, så ser jeg en liten bom markert på kartet. Da blir det å kjøre opp fra Flesberg eller opp langs elva Juva. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.