Gå til innhold
  • Bli medlem

Ulvehenget i Rafsboten, Alta.

Sasojen

Anbefalte innlegg

I går gikk turen til Ulvehenget, 404 moh, 4 km og veldig bratt. 

Fikk beskjed om å ta noen bilder for mamma med Nikon P7000 tror jeg. Jeg har ikke den store interessen for å ta bilder og redigere de, men gjør som  jeg får beskjed om ;)

Turen oppover var fylt med en bekk som omtrent fulgte meg hele veien, myr, søle, sol, varme, utrolige flotte farger og tungt terreng. Når jeg kom på toppen satt jeg meg ned for å nyte en utsikt jeg aldri har sett før. Da gikk det opp for meg hvorfor det sies at "Utsikten er verdt turen". 

Kjøpte meg også en hoftesekk fra Haglöfs. Den var nyttig, men ble stiv i ryggen etter turen. Finner ikke eksakt modell, men la ved et bilde av den som ligner mest.

Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan få lagt ved et bilde, for så å skrive tekst under?:)

post-13037-0-83408700-1378510533_thumb.j

post-13037-0-60377900-1378510755_thumb.j

post-13037-0-89819900-1378510761_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.