Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Se linken " www.ryggsekk.net ". - jhs Siter
240GL Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Glimrende turbilder! Spesielt gøy syns jeg det var med reportasjene fra Ersfjorden, siden jeg bodde der inne i botn en gang for mange år siden - og padlet litt utover i fjorden. Hva slags verktøy bruker du for å få til de fikse 3D-kartene? Hilsen Erling. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Hei. 3d kartene er kommer fra kartprogrammet "Norgesatlas 3d" (versjon 2). Man kan se hele Norge fra toppen eller fra siden (fra siden, valgfri høyde, og i alle retininger). Kartet kommer fra KunnskapsForlaget, og selges (ble solgt?) i div. bokhandler. Jeg tror at KF har sluttet å selge kartet og at det ikke videreutvikles (synd). Vesjon 3 og 4 kunne ha blitt kjempebra ... Kartet er fint for å "grovplanlegge turer" og for å få en følelse at "hvordan det ser ut der", spes. i områder med fjell og daler. Jan Hugo Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.