Gå til innhold
  • Bli medlem

Narvikfjellene

Anbefalte innlegg

• 1 år senere...
Annonse
Skrevet

Virkelig flott side må jeg si!! Er det noen som vet noe om bestigningen av Storsteinsfjellet på 1893 meter? Har lyst til å gjøre et framstøt neste sommer. Narvikfjella må være noe av det beste Nord- Norge har å by på, selv om jeg vet om Lyngsalpenes eksistens...

• 3 måneder senere...
  • 2 år senere...
Skrevet

Hehe, festlig... nå, 3-4 år senere, oppdager jeg at folket her på forumet hadde funnet websida mi. :wink:

Har ikke vært noe særlig med oppdateringer der de siste årene siden jeg har vært travelt opptatt med studier, og ikke minst siden jeg flyttet fra Narvik i fjor vår. :roll:

Adressen er for øvrig endret til http://narvikfjell.jakobsen.org for de som måtte være interessert.

Skrevet

Ingen grunn til beskjedenhet, Alfred. Din side er en av de beste norske fjell bilde sider ute paa nettet. Og veldig inspirerende ! Og med mine 4000 km unna..... frustrerende ! Men man kan dromme seg bort...... til Narvik.

Jeg bodde ikke langt unna Narvik i 1989 og var der ofte. Narvik og fjellene rundt der er spesielle. Beint ut sagt fantastiske.

Jepp, et undervurdert (?) omraade i Norge. Alt fra Tysfjorden til Tromso er undervurdert etter min mening.

Hvis det er noen som driver en linksamling med det beste innen norsk natur paa nettet; websiden til Alfred maa med der.

• 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.