Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Fant en side om toppturer i Narvikfjellene. Ta en titt og bli imponert... http://www.jakobsen.org/pictures.php?category=nature Siter
oyvindbr Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Virkelig flott side må jeg si!! Er det noen som vet noe om bestigningen av Storsteinsfjellet på 1893 meter? Har lyst til å gjøre et framstøt neste sommer. Narvikfjella må være noe av det beste Nord- Norge har å by på, selv om jeg vet om Lyngsalpenes eksistens... Siter
Ove J Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Flott side. Fantastiske bilder og en enda finere natur. Siter
alfred97 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Hehe, festlig... nå, 3-4 år senere, oppdager jeg at folket her på forumet hadde funnet websida mi. Har ikke vært noe særlig med oppdateringer der de siste årene siden jeg har vært travelt opptatt med studier, og ikke minst siden jeg flyttet fra Narvik i fjor vår. Adressen er for øvrig endret til http://narvikfjell.jakobsen.org for de som måtte være interessert. Siter
Torodd Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Ingen grunn til beskjedenhet, Alfred. Din side er en av de beste norske fjell bilde sider ute paa nettet. Og veldig inspirerende ! Og med mine 4000 km unna..... frustrerende ! Men man kan dromme seg bort...... til Narvik. Jeg bodde ikke langt unna Narvik i 1989 og var der ofte. Narvik og fjellene rundt der er spesielle. Beint ut sagt fantastiske. Jepp, et undervurdert (?) omraade i Norge. Alt fra Tysfjorden til Tromso er undervurdert etter min mening. Hvis det er noen som driver en linksamling med det beste innen norsk natur paa nettet; websiden til Alfred maa med der. Siter
Kaja Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Skal snart flytte til Narvik. Flotte sider. Kommer tilbake til de. Med hilsen på flyttefot. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.