KjetilSØ Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Noen som har gide tips om hvor jeg burde dra for og være "sikker" på godt fiske? Drømmer om en fisketur med full klaff. Vet man ikke kan være sikker, men må være steder som er "sikkrere" enn andre? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Siter
Veidemannsblod Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Dette blir vel som å spørre en same om hvor mange reinsdyr han har. Tror ikke du vil få noe godt svar.. Hvem leverer vel ut indrefilètene sine på nett, med den risiko det innebærer for å få besøk av idioter med garn? Hvordan tror du folk finner gode fiskeområder? Jo, de pakker sekken, finner et område på kartet, og labber i vei. Sånn er det ihvertfall det fungerer for meg i de fleste tilfeller. Når jeg da finner et område med godt fiske, da vet jeg at det er min hele og fulle fortjeneste. Når det kommer til fjellfiske forventer ihvertfall ikke jeg å få ting servert på sølvfat. 1 Siter
KjetilSØ Skrevet 27. august 2013 Forfatter Skrevet 27. august 2013 Mente ikke navnet på spess vann. Mwn mere områder, som for eksempel femundsmarka. Forstår selvfølgelig at man ikke vifter med de "hemmelige" godvanna som man har kommet over opp igjennom årene... Siter
OttoStover Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Saltfjellet! Jeg fikk nettopp en sms fra en kar jeg hjalp med noe praktiske ting ifm en tur innover Saltfjellet. Han skrev at han bare hadde spist fjellørret den siste uka. Uansett om det kanskje var litt overdrevet, så har det tydelig ikke manglet fisk. Dessuten er det jo så enkelt siden det er statsgrunn over alt, så man slipper en masse forskjellige fiskekort. Otto Siter
Veidemannsblod Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Jeg bor i Tromsø, og det er vanskelig å peke ut ETT område som er "sikkert".. Fjellfisk er det så og si overalt! Og så er de jo alle de faktorene som spiller inn om man får noe eller ikke. Siter
KjetilSØ Skrevet 28. august 2013 Forfatter Skrevet 28. august 2013 Takk for tips! Noen som vet om områder i Østlandsområdet? Siter
Larsdx Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Rydder. Kom over en spesialutgave av Villmarksliv som blant annet anbefaler Filefjell og Vestheiene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.