Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har en gammel Karrimorsekk jeg er godt fornøy med. Her en dag knakk topplokkspennen. For å få tak i en ny var jeg i kontakt med en rekke sportsforretninger i Oslo, samt Ajungilak som i sin tid importerte sekken. Ingen kunne hjelpe, ingen fører visst Karrimor ryggsekker lenger. Alle mente jeg måtte sy om sekken, inntil jeg tilfeldigvis kikket på en Lillsportsekk i en butikk, og så at den benytter samme spennen! Nesten. Med litt filing, som ikke svekker eller ødelegger mekanismen, passer den perfekt. Altså: Karrimor Side Release Buckle (KSR 25) kan erstattes med Lillsport M.K.K. 9010. Kontakt Ajungilak for å få tak i Lillsportspennen. Dette til info-. thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geb Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hva med spennen til hoftebeltet? Denne er knekt på min gamle sekk, men Karrimorforhandlere er vanskelig å oppdrive. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakkulf Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Tipper jeg har samme problem, med en Karrimor "Panther E65 SA Back": Jeg var nylig i kontakt med de som ser ut som om de selger Karrimor i England på [email protected]. De fortalte de ikke driver med reparasjon selv, men har utkontraktert dette til Lancashire Sports Repairs, http://www.lancashir...repairs.co.uk/. Angela derfra kunne fortelle; "Sorry we dont have these buckles these are like gold dust!! You can send your rucsac into us and we can sew a compatible buckle on, The price we charge is £10.00 and £7.80 return postage." Så - da ser jeg om jeg får tak i Lillsportspennen - takk for info, Thomas! /Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.