Gå til innhold
  • Bli medlem

Erstatte Karrimor topplokkspenne


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har en gammel Karrimorsekk jeg er godt fornøy med. Her en dag knakk topplokkspennen. For å få tak i en ny var jeg i kontakt med en rekke sportsforretninger i Oslo, samt Ajungilak som i sin tid importerte sekken. Ingen kunne hjelpe, ingen fører visst Karrimor ryggsekker lenger. Alle mente jeg måtte sy om sekken, inntil jeg tilfeldigvis kikket på en Lillsportsekk i en butikk, og så at den benytter samme spennen! Nesten. Med litt filing, som ikke svekker eller ødelegger mekanismen, passer den perfekt.

Altså:

Karrimor Side Release Buckle (KSR 25) kan erstattes med Lillsport M.K.K. 9010. Kontakt Ajungilak for å få tak i Lillsportspennen. Dette til info-.

thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
  • 3 år senere...

Tipper jeg har samme problem, med en Karrimor "Panther E65 SA Back":

karrimor_buckle.jpg

Jeg var nylig i kontakt med de som ser ut som om de selger Karrimor i England på [email protected]. De fortalte de ikke driver med reparasjon selv, men har utkontraktert dette til Lancashire Sports Repairs, http://www.lancashir...repairs.co.uk/.

Angela derfra kunne fortelle;

"Sorry we dont have these buckles these are like gold dust!!

You can send your rucsac into us and we can sew a compatible buckle on, The price we charge is £10.00 and £7.80 return postage."

Så - da ser jeg om jeg får tak i Lillsportspennen - takk for info, Thomas!

/Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.