Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg har en gammel Karrimorsekk jeg er godt fornøy med. Her en dag knakk topplokkspennen. For å få tak i en ny var jeg i kontakt med en rekke sportsforretninger i Oslo, samt Ajungilak som i sin tid importerte sekken. Ingen kunne hjelpe, ingen fører visst Karrimor ryggsekker lenger. Alle mente jeg måtte sy om sekken, inntil jeg tilfeldigvis kikket på en Lillsportsekk i en butikk, og så at den benytter samme spennen! Nesten. Med litt filing, som ikke svekker eller ødelegger mekanismen, passer den perfekt. Altså: Karrimor Side Release Buckle (KSR 25) kan erstattes med Lillsport M.K.K. 9010. Kontakt Ajungilak for å få tak i Lillsportspennen. Dette til info-. thomas Siter
Geb Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Hva med spennen til hoftebeltet? Denne er knekt på min gamle sekk, men Karrimorforhandlere er vanskelig å oppdrive. Siter
Bakkulf Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Tipper jeg har samme problem, med en Karrimor "Panther E65 SA Back": Jeg var nylig i kontakt med de som ser ut som om de selger Karrimor i England på [email protected]. De fortalte de ikke driver med reparasjon selv, men har utkontraktert dette til Lancashire Sports Repairs, http://www.lancashir...repairs.co.uk/. Angela derfra kunne fortelle; "Sorry we dont have these buckles these are like gold dust!! You can send your rucsac into us and we can sew a compatible buckle on, The price we charge is £10.00 and £7.80 return postage." Så - da ser jeg om jeg får tak i Lillsportspennen - takk for info, Thomas! /Henrik Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.