+virrma Skrevet 23. august 2013 Skrevet 23. august 2013 Jeg bærer ofte tungt på tur, og jeg har slitt med å finne en god og tilstrekkelig stor sekk. For øyeblikket bruker jeg en Bach Big Mac som jeg trodde at jeg hadde prøvd skikkelig før jeg kjøpte den. I praksis er jeg likevel ikke fornøyd. Nå ønsker jeg meg en Norrøna Recon Pack, men jeg er redd for å bomme igjen. Derfor lurer jeg på om noen fra Oslo-området kunne tenke seg å låne meg en sånn sekk for en helg, slik at jeg fikk prøvd den under helt realistiske forhold. Jeg vet at jeg skal til Jotunheimen helga 13.- 15. september, og ellers blir det sikkert flere turer utover høsten som kunne egnet seg til litt tung bæring. 1 Siter
Phaser Skrevet 23. august 2013 Skrevet 23. august 2013 Du kan låne min. Gammel fra forsvaret, ikke syncroflex eller nå hva de nye heter. Og mangler sidelommer. Sent from my LT26w using Tapatalk 4 Siter
borgern Skrevet 23. august 2013 Skrevet 23. august 2013 Jeg har en du kan teste. Men jeg er ikke sikker på om den er ledig 13-15 sep. Skal et par turer på plass i kalenderen min først før jeg ser når den er ledig. Vet det kommer tur i september. Men du rekker sikkert å teste den en gang i høst. Jeg har nye versjon med syncroflex. Siter
+virrma Skrevet 23. august 2013 Forfatter Skrevet 23. august 2013 Takk begge to! Jeg vil gjerne prøve den med syncroflex, siden det er det jeg evt kommer til å kjøpe. Sender deg en pm borgern. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.