Gå til innhold
  • Bli medlem

For trange støvler og sko?


Tom42

Anbefalte innlegg

Fra tid til annen luftes problemet med for trangt skotøy her på forumet.  Men det er mulig å få kjøpt fottøy med bredere lest.  

 

Om du bor i nærheten av Ortopediteknikk eller en annen spesialtbutikk som selger fottøy primært til folk med fotproblemer :cry:, men alle kan handle der.  Ortopediteknikk (sjekk nettet) holder til flere plasser på Øst og Vestlandet, men jeg vet ikke om alle har skoutsalg. 

Jeg var nettopp inne og kjøpte et par supre lave og brede nok fjellstøvler.  Ellers har de godt utvalg av f eks joggesko, vanlige og mer kraftige, samt høye og lave støvler, og fottøy generelt. 

Du må ha timebestilling og personellet er fagutdannet. og igjen - alle kan handle der :-P .

 

Og det beste av alt; prisene ligger på samme nivå som en sportsbutikk, om du ikke er så uheldig at du trenger NAV vedtak da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt knall!

 

Jeg brukte ca. halvannet år på å få kjøpt et par fjellstøvler i str. 49 med litt bred lest. Disse er jeg bare delvis fornøyd med da jeg må amputere samtlige tær etter nedoverbakker på 200 høydemeter eller mer.

 

Men skoa, som er Crispi Skarven er ellers gode sko å gå i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.